TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI SP. Z O.O.

to grupa firm, zrzeszająca najlepszych specjalistów branży architektonicznej oraz projektowej. Nasze projekty tworzymy korzystając z najnowszych technologii, m.in. BIM [ang. Building Information Modeling] czy VR [ang. Virtual Reality]. Indywidualne podejście do każdej planowanej inwestycji pozwala Nam na zastosowanie optymalnych rozwiązań w projekcie. Kładziemy nacisk na funkcjonalność, estetykę oraz aspekt ekologiczny.



DR INŻ. ARCHITEKT ANDRZEJ TRUSZCZYŃSKI

DR INŻ. ARCHITEKT ANDRZEJ TRUSZCZYŃSKI

Why How What
Absolwent Politechniki Śląskiej i Politechniki Krakowskiej, na której obronił doktorat pt.: „Grywalizacja Architektury w projektowaniu obiektów użyteczności publicznej na przykładzie parków wodnych”. Wiedzę teoretyczną poszerzał w Whittier College w Los Angeles oraz na Uniwersytecie Technicznym w Kassel. Posiada uprawnienia architektoniczne do projektowania bez ograniczeń. Jest współautorem wszystkich prezentowanych obiektów grupy TKHolding. Jest laureatem licznych międzynarodowych nagród: Europe 40Under40 2020, ICONIC AWARDS 2020, German Design Award 2021, Finalista World Architecture Festival 2019 w Amsterdamie, FERD’s List 2019. Pracę zawodową rozpoczął na studiach w Niemieckiej firmie Schick Architekci z Karlsruhe z filią w Rudzie Śląskiej przy projekcie Aquadrom. Następnie w 2010 roku objął kierownictwo polskiego biura, następnie został wspólnikiem, a w 2016 roku Prezesem. Od 2019 roku zarządza TKHolding Truszczyński & Kobierzewski. Z zamiłowania narciarz, a od 2009 roku uprawniony pilot z licencją PPL– Airplane SEP.
MGR INŻ. ARCHITEKT PAWEŁ KOBIERZEWSKI

MGR INŻ. ARCHITEKT PAWEŁ KOBIERZEWSKI

Thinking outside the box
Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach wydziału Architektury i Urbanistyki. Posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej. W czasach studenckich, przewodniczący Samorządu Studenckiego Wydziału Architektury. Swoje doświadczenie zawodowe koncentruje na dużych obiektach użyteczności publicznej o najwyższym stopniu skomplikowania funkcjonalnego, jak i technicznego. Jest współautorem między innymi: Wodny Park Tychy, Fabryka Wody w Szczecinie, Hala Unihokeja w Warszawie, Kompleks hotelowy w Trzęsaczu, Śląskie Centrum Biznesu Radius w Rudzie Śląskiej. Pełnił osobisty nadzór autorskim nad budową Wodnego Parku Tychy, który był wielokrotnie nagradzany na arenie międzynarodowej. Jest laureatem: ICONIC AWARDS 2020, German Design Award 2021, Finalista World Architecture Festival 2019 w Amsterdamie. Już od czasów studenckich rozwijał technologię BIM, a później w pracy Wirtualną Rzeczywistość (VR). W 2016 roku współzałożyciel i prokurent firm DreamWorlds i TKHolding. Miłośnik nowoczesnych technologii i rysunku odręcznego. Z zamiłowania narciarz.
MGR INŻ. ARCHITEKT MACIEJ OBSZAŃSKI

MGR INŻ. ARCHITEKT MACIEJ OBSZAŃSKI

There is one constant in design - constant change
Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach na Wydziale Architektury i Urbanistyki, gdzie uzyskał tytuł inżyniera architekta, oraz Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach na Wydziale Architektury, Budownictwa i Sztuk Stosowanych, na którym ukończył studia drugiego stopnia. Rozpoczął pracę zawodową w firmie Schick Architekci, pracując nad koncepcją Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Kędzierzynie-Koźlu. Objął stanowisko Project Managera projektu rozbudowy i przebudowy pływalni krytej oraz odkrytej w Stalowej Woli. W 2023 roku został Prezesem Zarządu spółki. Jest współautorem takich projektów jak: Wodny Park Tychy, Fabryka Wody w Szczecinie, basen przyszkolny „Łabędz” w Bydgoszczy, Kompleks hotelowy w Trzęsaczu oraz Śląskie Centrum Biznesu Radius w Rudzie Śląskiej. Zagorzały fan BIMa oraz Archicada, którego wykorzystanie na potrzeby pracowni naciąga do granic możliwości, jednak mimo to najwięcej radości czerpie z pracy koncepcyjnej realizowanej na kalce. Od czasów szkolnych aktywnie trenuje piłkę nożną i pasjonuje się grami planszowymi, nie tylko grając, ale również je projektując, za co w 2014 roku uzyskał planszowego Oscara.  Na potrzeby pracowni oraz wykładów prowadzonych na Politechnice Śląskiej w Gliwicach zaprojektował grę „Scrum game”, ilustrującą funkcjonowanie oraz zarządzanie pracownią architektoniczną.